- Konzisztens márkakommunikáció biztosítása – a kommunikációs csatornákért felelős szakértők koordinálása (social media, website, blog, PR anyagok, brosúrák, hírlevelek, SEM/SEO, külső és belső események).
- Projektmenedzsment – ismétlődő és alkalmi marketing projektek megvalósítása, illetve mások projektjeinek támogatása PM eszközökkel.
- Csapat koordinálása – belsős és külsős kollégák vezetése, koordinálása kapacitásmenedzsmenttől kezdve a fejlesztő visszajelzésekig.
- Erőforrások menedzsmentje – az éves marketing terv végrehajtásának felügyelete, az aktuális változásokhoz, eredményekhez való igazítása.
- Operatív munkavégzés – aktuálisan szükséges területeken (pl. tartalomgyártás, rendezvények, PR, kutatás, stb.).
- Részvétel a marketing stratégia létrehozásában – fél-egyévente, a menedzsment csapattal és külső tanácsadókkal közösen.
- Riportálás – rendszeres riportálás a menedzsment csapat számára a marketing csapat eredményeiről.