- Konzisztens márkakommunikáció biztosítása – a kommunikációs csatornákért felelős szakértők koordinálása (social media, website, blog, PR anyagok, brosúrák, hírlevelek, SEM/SEO, külső és belső események).
- Projektmenedzsment – ismétlődő és alkalmi projektek megvalósítása, illetve mások projektjeinek támogatása PM eszközökkel.
- Csapat koordinálása – belsős és külsős kollégák vezetése, koordinálása kapacitásmenedzsmenttől kezdve a fejlesztői visszajelzésekig.
- Erőforrások menedzsmentje – az éves marketing & sales terv végrehajtásának felügyelete, az aktuális változásokhoz, eredményekhez való igazítása.
- Operatív munkavégzés – aktuálisan szükséges területeken (pl. tartalomgyártás, rendezvények, PR, kutatás, stb.).
- Részvétel a marketing & sales stratégia létrehozásában – fél-egyévente, a menedzsment csapattal és külső tanácsadókkal közösen.
- Riportálás – rendszeres riportálás a menedzsment csapat számára a marketing & sales csapat eredményeiről.
Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.